Norah JonesBaloise Session 2023
To było prawdziwe trzęsienie w świecie jazzu, kiedy Norah Jones pojawiła się na scenie 20 lat temu z "Come Away with Me". Krążek zdobył pięć nagród Grammy, sprzedał się w milionach egzemplarzy i uratował jej wytwórnię przed upadkiem. Fani zastanawiali się, czy ten miękki i delikatny głos pasuje do jazzu, a genialna gra na fortepianie zaledwie 24-latki zrobiła resztę. Jones podbiła świat i rzuciła urok na miliony fanów swoją mieszanką popu, bluesa, country i jazzu. Do dziś sprawia, że serca biją szybciej. Teraz zaśpiewa na żywo podczas Baloise Session w Bazylei.