Alice Phoebe LouARTE Concert Festival 2023
Chociaż wypełnia sale koncertowe w całej Europie, berlinianka z wyboru nadal regularnie gra w metrze oraz parkach stolicy Niemiec. Ale nie musicie tam jechać, aby zobaczyć artystkę na żywo, ponieważ będzie ona na scenie w Gaîté Lyrique podczas ARTE Concert Festival.