Złote lata 80.(Golden Eighties)
Akcja filmu rozgrywa się w centrum handlowym w latach 80. ubiegłego wieku. Perypetie miłosne kilku par bohaterów przeplatają się z wątkami społecznymi: z jednej strony cechującym tę epokę konsumpcjonizmem, z drugiej - kryzysem ekonomicznym. Całość ujęta w lekką formę musicalu w reżyserii Chantal Akerman. Ciekawostką jest wpleciony w fabułę polski wątek.