La MerJulia Fischer i Orkiestra Symfoniczna Frankfurckiego Radia
Skrzypaczka Julia Fisher i Orkiestra Symfoniczna Frankfurckiego Radia pod batutą Alaina Altinoglu wspólnie zagrają koncert poświęcony pięknu i kruchości natury. W programie znalazły się dwie kompozycje Jeana Sibeliusa ("Le Oceanides" i Koncert na skrzypce i orkiestrę) oraz "La Mer" Claude'a Debussy'ego.