Valer Sabadus, {oh!} Orkiestra Historyczna i Martyna PastuszkaFestiwal Bayreuth Baroque
Nie sposób wyobrazić sobie międzynarodowej sceny muzyki dawnej bez rumuńsko-niemieckiego kontratenora Valera Sabadusa. Dzięki precyzyjnie kontrolowanemu, krystalicznie czystemu i lirycznie wzruszającemu głosowi tchnie nowe życie w postacie dawnych mistrzów. Koncert poświęcony jest w dużej mierze zapomnianym dziełom scenicznym Carla Heinricha Grauna. Z {oh!} Orkiestrą Historyczną pod dyrekcją Martyny Pastuszki Sabadus pozwali nam odkryć na nowo muzykę z oper brandenburskiego kompozytora.