Yuri Buenaventura gra "Maniguę"Nancy Jazz Pulsations 2023
W swojej 30-letniej karierze Yuri Buenaventura stał się bodaj najważniejszym ambasadorem salsy i afro-karaibskich rytmów. Jego muzyka jest naznaczona różnymi wpływami, w tym europejskim liryzmem, afrykańskimi bębnami i rytmami latynoamerykańskimi. W Nancy prezentuje porywającą "symfoniczną salsę" podczas koncertu z orkiestrą Lotaryńskiej Opery Narodowej.