Hania Rani
Głos Asafa Avidana jest niepowtarzalny - trudno mu się jest oprzeć, jest pełen emocji, które chwytają za serce. Avidan tworzy delikatny, kruchy i intymny moment, chwilę, podczas której słuchacze przenoszą się do innego świata. Izraelski muzyk, który zyskał światową sławę dzięki przebojowi "Reckoning Song", zabiera nas w bardzo osobistą podróż. Tego nie można przegapić!