Kryzys mieszkaniowy w Irlandii
Sytuacja mieszkaniowa w Irlandii jest dramatyczna: brakuje około 250 tys. mieszkań. Ceny nieruchomości poszybowały w górę, a czas oczekiwania na mieszkanie socjalne to nawet kilkanaście lat. W tej sytuacji, zapewnienie dachu nad głową dla ponad 85 tys. uchodźców z Ukrainy i 21 tys. osób ubiegających się o azyl, które przybyły na wyspę z innych części świata, jest dodatkowym, ogromnym wyzwaniem.