4-dniowy tydzień pracy - czy to działa?
Mała firma rzemieślnicza z Turyngii we wschodnich Niemczech od ponad dwóch lat pracuje w systemie czterodniowym. Było to możliwe dzięki reorganizacji pracy: większej cyfryzacji w firmie i optymalizacji zadań. I wygląda na to, że się opłaciło: sprzedaż wzrosła, a czas pracy się skrócił.