Włochy przeciw surogacji
Włoscy posłowie przyjęli ustawę uznającą surogację za przestępstwo, również poza granicami kraju. We wrześniu będzie nad nią głosował Senat. Jeśli wejdzie w życie, każdy kto wynajmie za granicą matkę zastępczą, po powrocie do Włoch będzie ścigany z urzędu. Gminy, w których do aktów urodzenia dzieci urodzonych w wyniku zagranicznej surogacji wpisano nazwiska dwóch ojców lub matek otrzymały zakaz kontynuowania tej praktyki.