Polska - życie w mikromieszkaniuMetysaż
Pierwszy pokaz domu mody Chanel, który odbył się w Dakarze w 2023 r. miał wymiar historyczny, również ze względu na jego lokalizację w postkolonialnym budynku Pałacu Sprawiedliwości. Dokument w reżyserii Karine Silly Perez poświęcony temu wydarzeniu skupia sią na kwestiach tożsamości, przekazu wartości i wymiany oraz na tym, w jaki sposób sztuka i piękno mogą zbiżać ludzi.