"Les héros sont immortels" (1990)Film Alaina Guiraudie
We francuskiej wiosce dwoje młodych ludzi spotyka się przed drzwiami kościoła przez kilka kolejnych nocy. Czekając, opowiadają sobie nawzajem, co przeżyli w ciągu dnia.