Ukraina: obalić korupcję, zadbać o środowisko
Krajobraz ruin. Od czasu rosyjskiej inwazji na Ukrainę rozpoczętej 24 lutego 2022 r. setki tysięcy ludzi straciły wszystko. Odbudowa kraju potrwa prawdopodobnie kilkadziesiąt lat. Na przedmieściach Kijowa w Hostomlu już realizuje się projekt pilotażowy. W tym projekcie 80 ekspertów ds. planowania urbanistycznego grupy Ro3kvit musi stawić czoła wielu wyzwaniom.