Śmierć Nawalnego w rosyjskich mediach
Śmierć Aleksieja Nawalnego wywołała konsternację na całym świecie, z wyjątkiem rosyjskich mediów państwowych. Od wiadomości telewizyjnych po talk show, rosyjska dziennikarka Masza Borzunowa analizuje machinę propagandową Władimira Putina, która zmaga się ze zniknięciem lidera rosyjskiej opozycji.