Fake NewsRosyjska propaganda i showbiznes
Aby zrozumieć rosyjską propagandę, trzeba zagłębić się w rosyjską popkulturę. Putin umiejętnie wykorzystuje ją jako oręż w swej kampanii przeciwko złemu Zachodowi. Artystyści tacy jak megagwiazda Szaman zamieniają przekaz Kremla w radiowe hity, a przy tym nieźle zarabiają.