Rosyjska telewizja federalna nie wiedziała dokładnie, jak jednoznacznie potraktować wiadomość o śmierci byłego szefa grupy Wagnera Jewgienija Prigożyna. Dziennikarka Masza Borzunowa wybrała się na wycieczkę po państwowych mediach Kremla, aby przeanalizować wszystkie narracje prezentowane przez tamtejsze pedia po katastrofie lotniczej.