Joseph Capriati
Marcel Dettmann od lat 90. uważany jest za prawdziwego luminarza sceny techno. Dzięki swojej rezydencji w Berghain uznawany jest za jednego z najważniejszych przedstawicieli współczesnego electro. Poruszając się pomiędzy nowoczesnym techno i pre-techno, jego styl muzyczny oferuje estetykę, która jest w równym stopniu minimalistyczna, surowa, ale i emocjonalna i nieprzewidywalna.