Queens of the Stone Age
Koncert organowy Apkalnej na plaży jest zawsze jedną z największych atrakcji festiwalu Jūrmala. Przed bladym świtem setki oddanych fanów muzyki gromadzą się w Jurmali nad brzegiem Morza Bałtyckiego, aby być świadkami niezwykłego koncertu. Na scenie ustawionej bezpośrednio na nadmorskich piaskach artystka miesza swoje akordy z pierwszymi promieniami słońca. Co za show!