Lindberg, Salonen i SibeliusPekka Kuusisto i Orkiestra Symfoniczna Radia Fińskiego
Finlandia uzyskała niepodległość w 1917 r. - wkrótce po rosyjskiej rewolucji październikowej. 6 grudnia jest dniem wolnym od pracy, w którym Orkiestra Fińskiego Radia wykonuje rokrocznie koncert z okazji dnia niepodległości. W 2023 r. w programie pojawili się wielcy fińscy kompozytorzy: Magnus Lindberg, Esa-Pekka Salonen i oczywiście Jean Sibelius.