"Niemieckie Requiem" Johannesa Brahmsa
Selah Sue potrzebowała 7 lat, by wrócić z krążkiem, na którym pokazuje nieupiększony autoportret. W branży muzycznej to prawie wieczności! Ale ona jest jedną z tych artystek, które mogą sobie na to pozwolić - nie goni za trendami, ma niezwykły wokal, który nie zna muzycznych granic, i współpracuje z najlepszymi. Warto było czekać - album jest rarytasem, który pokochali wszyscy. Posłuchajcie Sue na festiwalu Musilac w Aix-les-Bains.