Obituary - Summer Breeze 2023Rave the ReqviemWystęp na M'era Luna 2023
Elektro-industrialna grupa Rave The Reqviem została założona w 2011 r. "Ex-Eden" - ich nowy album z wokalistką Jenny Fagerstrandh - ukaże się w październiku 2023 r. Fani muszą się uzbroić w cierpliwość, ale... Szwedzi mają dla nich niemałą niespodziankę! Podczas M'era Luna dali im przedsmak tego, co czeka ich jesienią. Na żywo zagrali m.in. singiel "Doombreaker". Przygotujcie się na prawdziwą jazdę bez trzymanki!