Paavo Järvi i III Symfonia MahleraLucerne Festival 2023
III Symfonia Gustava Mahlera otworzyła tegoroczną edycję prestiżowego festiwalu w Lucernie. Dzieło austriackiego kompozytora rozbrzmiało na scenie niczym hymn na cześć natury. Utwór został wykonany przez orkiestrę Lucerna Festival i kontralt Wiebke Lehmkuhl pod batutą estońskiego maestro Paavo Järviego.