Django 3000Norymberski festiwal Bardentreffen 2023
Podczas swojej 46. edycji Bardentreffen w Norymberdze podejmuje dyskusję na temat zawłaszczania kultury i muzycznego uznania. Czy więc bawarska grupa Django 3000 może uczynić brzmienie Bałkanów swoim własnym i rozpocząć loty na romskich dźwiękach skrzypiec? Nie ma co do tego wątpliwości! Dali porywający i ognisty show na zakończenie festiwalu - sami zobaczcie!