Ak Dan Gwang ChilNorymberski festiwal Bardentreffen 2023
Na ich muzykę wpływają zarówno szamanistyczne rytuały, jak i północnokoreańska tradycja pieśni ludowych. ADG7, bo tak w skrócie brzmi ich nazwa, zawsze udaje się stworzyć wyjątkowe wrażenia z duchowością i magiczną energią w tle. Przy akompaniamencie trzech folkowych chórzystek i sześciu muzyków wyrażają poprzez tradycyjne instrumenty pragnienie zjednoczenia obu Korei.