London Afrobeat CollectiveNorymberski festiwal Bardentreffen 2023
Londyński Afrobeat Collective wraz ze swoją funkową Rhythmus Gruppe dążą do stworzenia muzycznego "Pulverfass", artystycznej beczki prochu - z każdym utworem atmosfera staje się coraz bardziej napięta, bliska emocjonalnej eksplozji. Energetyczny show zespołu, który od 2017 r. regularnie koncertuje w Wielkiej Brytanii i Europie, nie pozostawia nikogo obojętnym.