MARONorymberski festiwal Bardentreffen 2023
Marianna Secca Maro, czyli MARO, zaczęła tworzyć muzykę w wieku 10 lat. W renomowanym Berklee College of Music w Bostonie doskonaliła swoje umiejętności jako autorka tekstów, pianistka, gitarzystka i piosenkarka, budując swoją karierę - krok po kroku. W międzyczasie wydała pięć albumów. Na najnowszym - wraz z katalońskimi gitarzystami Dariem Baaroso i Pauem Figueresem - urzeka aksamitno-magicznym folkiem w języku portugalskim.