Orchestre International du VetexNorymberski festiwal Bardentreffen 2023
Orchestre International du Vetex łączy muzykę latynoską, bałkańską, tarantelę, polkę i cumbię, tworząc wyrafinowane i niepowtarzalne brzmienie. Radosny kolektyw czerpie inspiracje z bogatej tradycji muzyki klasycznej i inspiruje się world music. Od momentu powstania francusko-belgijska formacja przyjęła bardzo osobiste i delikatne podejście muzyczne, czyniąc fuzję wpływów swoim credo.