"Tosca" Giacoma PucciniegoAmfiteatr w Weronie
Arena w Weronie - jedna z najbardziej spektakularnych scen na świecie - począwszy od 1913 r. jest sercem tamtejszego festiwalu operowego, który w tym roku obchodzi swoje stulecie. "Tosca" Giacoma Pucciniego, bodaj najpopularniejsza włoska opera na świecie, zamyka tę wyjątkową edycję. W roli tytułowej występuje Sonja Jonczewa - legenda i największa sopranistka naszych czasów.