David Garrett - Antyczny teatr w TaorminieDebiutancki koncert Joany Mallwitz
Podczas koncertu inauguracyjnego Joana Mallwitz i berlińska orkiestra Konzerthaus zaprezentują kipiącą energię Siergieja Prokofiewa, elegancką subtelność Kurta Weilla i epicką wielkość Gustava Mahlera. Pierwsze symfonie tych trzech kompozytorów zostały wybrane, aby uczcić to niezwykłe wydarzenie - nowa dyrektor artystyczna Konzerthaus Berlin to także pierwsza kobieta na stanowisku głównego dyrygenta w historii berlińskiej muzyki.