"Niemieckie Requiem" Johannesa Brahmsa
Anne-Sophie Mutter celebruje 60. urodziny wraz ze stypendystami swojej fundacji, a wszystko w Złotej Sali wiedeńskiego Musikverein. Koncert jest okazją do pokazania członków Mutter's Virtuosi szerokiej publiczności. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu Mutter wspiera adeptów muzyki klasycznej, wprowadzając ich w świat sztuki przez duże "s".