Mozart i Strauss według Alaina AltinogluMiędzynarodowy Festiwal w Colmar
Alain Altinoglu - znany dyrygent i nowy dyrektor artystyczny Międzynarodowego Festiwalu w Colmar - prowadzi Symfoniczną Orkiestrę Radiową we Frankfurcie. Program tego wyjątkowego wieczoru obejmuje "Wesele Figara" i słynną "Symfonię nr 40 g-moll", zwaną Wielką, Mozarta. Kulminacją będzie koncert na obój Richarda Straussa - a na scenie gwiazda muzyki klasycznej François Leleux.