Maria João Pires i Paavo JärviLucerne Festival 2023
Na początku drugiego festiwalowego wieczoru w Lucernie pianistka Maria João Pires i lucerneńska orkiestra pod batutą maestro Paavo Järviego oczarują publiczność zgromadzoną nad Jeziorem Czterech Kantonów koncertem fortepianowym Es-dur "Jeunehomme" Wolfganga Amadeusza Mozarta.