Ziemia na krawędziZbyt duża konsumpcja? Zbyt wielu ludzi?
Liczba ludności na świecie stale rośnie. Każdego roku przybywa około 80 milionów ludzi, czyli mniej więcej tyle samo, co mieszkańców Niemiec. Dobra wiadomość: zgodnie z prognozami, wzrost populacji spowolni, a nawet zatrzyma się do 2100 roku. Zła wiadomość jest taka, że do tego czasu część świata może stać się niezdatna do zamieszkania. Nasza planeta osiąga swoje granice...