Liban: Syryjscy uchodźcy kozłem ofiarnym kryzysu gospodarczego
W Libanie od trzech miesięcy wojsko prowadzi kampanię wypędzeń syryjskich uchodźców. Części z nich, przeciwnikom bądź dezerterom z armii syryjskiej, grozi więzienie, tortury lub śmierć, jeśli zostaną przekazani reżimowi Baszara al-Assada. Organizacje pozarządowe protestują przeciwko próbie zrzucenia ciężaru libańskiego kryzysu gospodarczego na dwa miliony uchodźców.