USA 2024: Wojna plemionLato
Lato obfituje w wydarzenia. Na Donalda Trumpa przeprowadzono nieudany zamach. Joe Biden wycofuje się z kandydowania, a na jego miejsce Demokraci wystawiają Kamalę Harris. Do wyborów pozostaje kilkanaście tygodni.