USA 2024: Wojna plemionPoczątek lata
Na początku lata Donald Trump prowadzi w najważniejszych dla wyniku wyborów stanach. W Nevadzie ostatnia prosta kampanii w prawyborach do Senatu. W San Francisco aktywiści walczą z epidemią bezdomności, a pod domem wiceprezydentki, Kamali Harris protestują aktywiści klimatyczni.