USA 2024: Wojna plemionWiosna
Do wyborów zostało ponad pół roku. Intensywna kampania wyborcza zaczyna męczyć wyborców. Trwa proces Donalda trumpa przed nowojorskim sądem. W Nevadzie Ronda Kennedy stara się o republikańską nominację do wyborów do Senatu, a młodzi wyborcy mają dość zarówno Bidena jak i Trumpa.