Koniec Partii Pracujących Kurdystanu
Teneryfa to raj dla surferów, który boryka się ze śmierdzącym problemem. Napływ turystów powoduje przeciążenia sieci kanalizacyjnej i część ścieków trafia bezpośrednio do morza. To zagrożenie dla morskiego życia, jak i potencjalne epicentrum chorób. Jak poradzić sobie z tym problemem?