Re: Palestyńska ekowioska
Farkha na Zachodnim Brzegu Jordanu to palestyńska wioska inna niż wszystkie. Jej mieszkańcy uprawiają rolnictwo ekologiczne, hołdują ideałom feministycznym i kultywują demokrację uczestniczącą w radzie miejskiej. Ich dążenie do samowystarczalności idzie w parze z pragnieniem uwolnienia się spod podwójnej kontroli Izraela i Autonomii Palestyńskiej.