Re: Rosyjscy Niemcy i wojna w Ukrainie
Od 24 lutego 2022 r. społeczność rosyjskich Niemców jest rozdarta. Odwiedzamy Würzburg, gdzie mieszka ich wiele i gdzie wkrótce po rozpoczęciu wojny na kościele namalowano symbol „Z”. Jak wygląda sytuacja dwa lata później?