Zobacz Re: Berlin: wykluczeni mieszkańcy 30 min Zobacz program
Często zaczyna się od miłości do zwierzęcia, często w wyniku życiowego kryzysu: zjawisko "gromadzenia zwierząt" czy też tzw. Zespół Noego zwykle zaczyna się niewinnie, a kończy tragicznie. Kiedy ludzie w sposób patologiczny zaczynają gromadzić zwierzęta, mimo dobrych intencji przyczyniają się do ich cierpienia. To coraz większy problem dla lokalnych władz, schronisk dla zwierząt i społeczeństwa. Co można zrobić?