Ana jest młodą kobietą, która urodziła się w Serbii, a mieszka w Słowenii. Pewnego dnia dowiaduje się, że została wykreślona z rejestrów obywatelskich po rozpadzie Jugosławii i zostaje rozdzielona ze swym nowonarodzonym dzieckiem. Zrozpaczona, próbuje wydostać się z matni tego kafkowskiego systemu i uchronić córkę od przymusowej adopcji.