Zobacz Jak streaming pochłonął muzykę 53 min Zobacz program
Przemoc psychiczna, złe traktowanie, drastyczna - i wymuszana - utrata wagi: wiele, zbyt wiele skandali przerwało w ostatnich latach barierę milczenia na temat brutalnych metod narzucanych młodym sportowcom. Opierając się na licznych zeznaniach, to bezlitosne śledztwo obnaża mechanizmy systemu, który poświęca początkujących sportowców w imię interesów ekonomicznych i (próżnej) chwały.