Korupcja w RPA
Podczas kadencji byłego prezydenta Jacoba Zumy (2009-2018), instytucje Republiki Południowej Afryki powoli zalewała fala korupcji. Jaka jest obecna sytuacja? Co państwowa firma energetyczna Eskom ma wspólnego z ogromną korupcją w kraju? Badamy zjawisko "zawłaszczania państwa" i jego konsekwencji dla ludności.