King Gizzard & The Lizard WizardLa Route du Rock 2023
Załamanie twórcze? Nie jest to termin, który odnosi się do King Gizzard & The Lizard Wizard! Z co najmniej jednym albumem studyjnym rocznie Australijczycy są jednym z najbardziej płodnych zespołów - wydali ich całe 24 między 2012 a 2023 r. A końca ich żywiołowej kreatywności nie widać. Kapela kumuluje energię sześciu muzyków - trzech gitarzystów, dwóch klawiszowców i perkusisty. Nazwa zespołu oznacza eksperymentalny i zorientowany na lo-fi garażowy rock. Na scenie kreatywna moc Australijczyków wychodzi na pierwszy plan. Na każdym koncercie zabierają publiczność w niezapomnianą podróż do swojego unikalnego świata dźwięków. Nie wierzycie? Sami się przekonajcie!