75 lat Targów Książki we Frankfurcie nad Menem
Od 75 lat w finansowej stolicy Niemiec co jesień odbywają się wielkie targi książki. To najważniejsze takie wydarzenie na świecie: miejsce spotkań międzynarodowych wydawców, a także tygiel artystycznej ekspresji i kontrowersji. Jakich? Tego dowiecie się z naszego przeglądu historii Targów Książki we Frankfurcie.