The Hu
Tego australijskiego zespołu nie trzeba nikomu przedstawiać... The Amity Affliction to już klasyka świata metalcore'u i post hardcore'u. Po serii EP-ek i nagrań demo wydali krążek i wyruszyli na podbój świata. Na Hellfest zachwycają swoich fanów utworami z nowej płyty „Not Without My Ghosts”, na której w pełnych emocji utworach opowiadają o stracie, bólu i wewnętrznych walkach.