The Hu
Zespół z Richmond od ponad 20 lat działa z niepohamowaną mocą, czerpiąc garściami z thrashu i hardcore punku. Municipal Waste są znani ze swojego uporu, imprezowania i tekstów, w których opowiadają m.in. mutantach... Kapeli nigdy nie brakuje humoru i autoironii, zapewnia to świetny nastrój na każdym koncercie. Tym razem zelektryzują Hellfest 2023 swoim najnowszym albumem "Electrified Brain".