AmenraHellfest 2023
Belgijska Amenra - zawieszona pomiędzy post-metalem a muzyką rytualną - jest wyjątkowym zespołem na europejskim pejzażu ostrego grania. Na każdym kroku przeciwstawia się granicom doomowego brzmienia. Ich koncerty na żywo pełne intensywnej mieszanki muzyki i wizualizacji zyskały reputację wstrząsającego doświadczenia, a ich show są obezwładniającymi, katartycznymi, a wręcz transcendentalnymi spektaklami.