ArchitectsHellfest 2023
Od ostatniego koncertu we francuskim Clisson zespół Architects zdążył wydać dwa albumy. Teraz nadszedł moment, aby zaprezentować je publiczności Hellfest. Po podpisaniu dekadę temu kontraktu z Epitaph formacja ani myśli o zwolnieniu tempa. Stale ewoluuje w swoim brzmieniu, które z biegiem lat tylko pogłębiło swoją dynamikę i intensywność, czego z całą pewnością doświadczą fani grania z piekła rodem.